Tuesday 17 February 2015

FRIENDSHIP




                                                                                                                    

Its 17 February today.. In few days(2 days only) dah Chinese New Year.. so nk shout awal2 HAPPY CHINESE NEW YEAR to people who celebrate it ^_^ *though there's no chinese reader here i think* ahh tup tap tup tap dah masuk bulan 2..and this Year SPM!!!! tahun ni agak berbeza sikit sebab ada kelas tambahan saturday sunday, so memang agak tired sikit lahh~~

Btw, recently ada lah tengok satu film Chinese ni tajuk dia Girls.. cerita dia best kud! lots of moral value can be seen in that film..well act first reason tengok film tuh sbb pelakon dia reallllyyyyyy pretty kud..but tak sangka plot dia pon best ! cerita tuh pasal 3 bestfriend yg berkawan daripada kecik, then ada lah konflik yang terjadi bertween them semua.. well kalau nk tengok film kat youtube pon dah ade..the thing is , after tengok jer film tuh, terlintas kat dalam fikiran dan minda aku apa sebenarnya erti persahabatan? and its must be hard to find someone who can accept us for who we are.. don't you think so? act baru2 ni kawan aku baru jer putus kawan dgn member dia yang dh kenal lama,so aku risau if the same thing going to happen to me.. because when i'm think of myself alone without friends, rasanya it would be really sad and pathetic..even bila aku jalan sorang2 pergi kantin pon dah rasa macam awkward, so i don't think i can live like that...so adalah satu hari tu aku tanya kawan aku "weyh, korang ikhlas tak kawan dengan aku?" and diorang pon reply "ikhlas-seikhlasnya memel!" idk why, maybe they were joking or anything, tapi aku  rasa happy sangat bila diorang cakap macam tuh..

so if my friends read this, i want to say something to you.. first of all, terima kasih sebab sudi berkawan dengan aku yang agak terpesong ni.. and sometimes, aku realize yg joke aku kadang2 melampaui batas and, hopefully korang tak simpan benda2 tuh semua dalam hati.. and aku pernah cakap kt sorang kwn aku " aku cuma akan carik kau bila aku susah jer.." but act, its not like that..aku just nak cakap yang setiap hari aku akan susah,xde yg senang.. so hari2 aku akan carik kau! ekekeke *sweet tak?* and lastly, to all my friends, takyah lah mention nama ehh? segan aku >o< hopefully kita akan kekal berkawan for a long time, taknak lah lepas SPM jer terus hilang~ if boleh, sampai tua pon kita still berkawan lagi, lets get a flying colour result for SPM.. and last but not least, Love you all wahai sahabat *cringe* >o<

Leave Your Comment ^_^

No comments:

Post a Comment