Monday 5 October 2015

2014-2015

 
 yeahh!!hola guys, Annyeong, Nemaste, Konnichiwa, apa khabar xD heeeekkk hok, today date ialah 6 october 2015,and its 2'oclock and I can't sleep~ wahhh can't believe lagi 2 month jer nak tinggalkan sekolah..so what happen to me in this past 2 year?
so dalam 2 tahun ni, aku duduk di kelas 5 Delta.. tbh, i don't like this class on the early stage.*hopefully my classmate didn't read this" bukannya ape, pelajar dalam kelas ni doesn't suit me :p ecehhh,ajet2 pulak aku ni..well bukannya ape,bagi aku kelas ni,entahlah..aku rase tak selesa,sbb semua dah berpunya kn..ekekeke,then adelah pulak kan yg menjadi mata2 ni, so nk berbual pon takut..but from positive light, ianya mengelakkan diri aku from maksiat, so mayybe its a good thing..next,kelas 5 delta ni mempunyai bilangan pelajar asrama dan pelajar luar yg hampir sama..so bile dalam kelas tuh,dia mcm berpuak sikit,but aku x kisah sgt sbb dua2 puak aku boleh masuk since aku mmg ade kwn from asrama yg agak ramai and pelajar luar pon bolehlah..but,walaupon aku bdk luar tpi kdg2 aku lagi selesa lepak dgn bdk asrama..hahahha,idk why tapi dia mcm awkward sikit bile lepak dgn bdk luar..And jarang/takpernah aku nmpk semua budak lelaki kelas aku duduk 1 kumpulan dan berbual,ade pon lepas PJ cakap psl bola..hahaha,
However, itu from negative sight, there's a lot of good thing also i gain from this class..first of all, its change my perception towards people.. from form 1 sampailah form 3, aku ade sifat,macam racism lah kan terhadap pelajar Kelas Aliran Agama(KAA) ni, aku mmg,entahlah, xleh ngam lah kan dgn bdk2 ni, sbb dulu ade prob sikit dgn diorang. sampaikan aku berharap sangat janganlah ade sorang pon budak kelas KAA yg masuk satu kelas dgn aku time form 4.. however, ade jugak lah beberapa kerat pelajar KAA jadi classmate..So first day masuk kelas tuh, nampak jer muka budak2 nyer my first thought was "ini akan jadi 2 tahun yg membosankan" but luckily member2 time form 3 yg ngam semua satu kelas, so feel alive lah sikit.. then, datangnya pelajar from SAMUS masuk kelas, dtg sekali 3/4 org tak igt, tpi bdk2 nya macam pernah nampak tapi act poyo sikit lah kn,buat2 tak kenal sbb takut tegur sekali dia tak kenal, hamba yg malu nnti. -.- then, ade 1 classmate aku pindah masok KV, name Cepau/Cepow aku x reti eja,pelik btl namenyer,dia duduk kat bahagian belakang, then aku pon duduk lah kat tempat dia sbb ramai member aku semua kat situ.. then belakang aku celor, sebelah dia ade tempat kosong, after sometime, Afnan pindah duduk sebelah Celor..oh btw,afnan merupakan bekas pelajar KAA..so aku pon kalau boleh xnk berbual dgn dia,but dia budak asrama, and nak taknak,aku lepak jer lah dengan dia sekali..bila lama2 lepak,rupanya Afnan ni okey jgk rupanya... from there, aku pon ubah lah cara aku melihat org. bak kata pepatah "don't judge a book by its cover".
 
Next, kelas Delta are one of the funniest class aku pernah dapat.. diorang ni bile menganjing pelajar/cikgu mmg chemistry terbaik betul.. mahu tak terbaik, sampai pindah sorang pelajar tuh sbb asyik dibahan jer.ohh identiti dan maklumat pelajar tersebut dirahsiakan xD sesi pembelajaran mmg seronok sbb ade jer yg cube buat punchline kn, so kelas xdelah krik krik..kdg2 cikgu pon naik menyampah sbb pelajar Delta ni macam tak serious time belajar..tapi aku tak, aku memberikan sepenuh perhatian ketika sesi pembelajaran *what nerd student say" 
And walaupon begitu, after few month, kelas ni pon menjadi lebih rapat.. girls2 from dulu yg xsuke satu sama lain jadi rapat, pelajar lelaki pulak, entah lah..aku pon tak tahu status diorang sbb luaran macam okey, tapi dalam x tahu lah kan..and aku pon mule lah try to hang out with the guys more..And one of the best thing I experience with this class is 2D1N at Bagan Lalang xD ekekeke, ni best sikit sbb first time aku lepak dgn rakan sekelas for 2 days pulak tuh.because of this aku pon mulelah x rase awkward lepak dgn budak2 nya..
 







 


last but not least, aku ni pon takda lah sempurna sangat kan.. sepanjang aku kat kelas ni, aku ni pon ada banyak menyakitkan hati org lain.. iyerlah, aku sedar mulut aku ni xde insuran, cakap main lepas jer,tak tapis dulu kat otak.so aku nak mintak maaflah kan sepanjang aku menjadi classmate korang aku ni buat korang tersinggung ker, especially Nadh yg aku rase byk benda yg aku cakap menyinggung perasan dia, and to pelajar lain yg mane lah tahu gurauan aku tuh melampaui batas kan, maafkan lah saya dari hujung rambut sampai hujung kaki.. aku harap lepas ni kite still jadi kwn, walaupun lepas ni buat hal masing2.. SPM is less than a month, so Lets do our best for SPM and get flying colour result!
Sayonara~


Leave Your Comment ^_^

No comments:

Post a Comment